Thursday, November 20, 2014

Serbuk Cheese Cheeza's Kini Di Meru

Teks: Netty Ah Hiyer
Foto: Kamera Fon Saya


Serbuk keju 200 gram dengan harga RM15

Sudah sekian lama saya mencari serbuk keju yang boleh saya cicah-cicah dan nikmati bersama kentang goreng ataupun wedges. Sayangnya bukan mudah mahu berjumpa. Kalau ada pun agak payah saya mahu mendapatkannya.

Kini, saya tak perlu bersusah-susah mencari kerana sudah menemui Serbuk Cheese Cheeza's yang enak dan setanding serbuk cheese antarabangsa itu. Petang-petang hari atau di hujung minggu, saya boleh nikmati bersama anak-anak dan keluarga.

Setiap pek mengandungi 200gram serbuk cheese Cheeza's dengan harga RM15.

Mana mahu dapatkan serbuk cheese Cheeza's ini?

Sekarang sudah ada di Pekan Meru, Klang.

Boleh hubungi saya untuk pembelian.

Sms/whatsapp: +60 12685 7824

COD: Hanya di sekitar Meru, Shah Alam (Kumpulan Media Karangkraf, seksyen15), dan laluan puncak Perdana.

No comments:

Post a Comment